Push up – обман на благо краси

технологія Push up була запатентована на початку 40-х років під товарним знаком Wonderbra. “Руки” до нового винаходу доклали Ісраель Пайлот та Мо Надлер, засновник компанії Canadien Lady Corset Company. На той час текстильної промисловості ще не були відомі еластичні тканини, і ефекту wonderbra (або push up) вдалося досягти за допомогою інноваційного косого крою, який також було запатентовано компанією. З розвитком технологій та промисловості, в бюстгальтерах wonderbra стали використовуватися еластичні матеріали, вшиті та вставні вкладиші, гелеві та пінні наповнювачі.

бюстгальтери wonderbra використовуються еластичні матеріали, вшиті та вставні вкладиші

Неймовірний успіх Wonderbra принесли революційні на той час (так , і можливо до цього дня) рекламні кампанії, завдяки яким їм як нікому іншому вдалося “розкрутити” новинку і змусити весь світ ходити у своїй продукції. Потужна хвиля креативної реклами від Wonderbra почалася на початку 90-х років. Лондоні, біля станції Ватерлоо, трохи пізніше на Тайм Сквер (Нью Йорк) – на фото Єва Герцигова, а точніше її принади в бюстгальтері wonderbra під слоганом “Hello, Boys” А як вам подібний рекламний щит з альтернативнимслоганом “Regardez-moi dans les yeux… J’ai les yeux” (Подивися мені в очі… Я сказала в очі.). Далі – більше. Знову ж таки в Лондоні встановлюють карколомні рекламні щити, на яких зафіксовані жіночі груди в бюстгальтері wonderbra – і все це в 3D! Супровідний слоган – “Experience the Full Effect” (Отримай максимально повний ефект). Для цієї реклами знялася бразильська модель Сабрін Банадо. Для досягнення ефекту перехожим та “проїжджим” пропонувалися 3D окуляри.

Найнезвичайніша реклама Wonderbra – щит на стіні висотної будівлі, обладнаний для банджі-джампінгу. Реклама була зображенням яскравої блондинки, словацької моделі Адріани Чернанової, в бюстгальтері wonderbra. Де вона посміхаючись дивиться прямо в улоговину між своїми пишними піднятими грудьми, ефект якихдосягнутий за допомогою бюстгальтера пуш ап, of cours. Супровідний слоган – “Take the Ultimate Plunge” (Повне занурення). Вгадайте куди стрибають банджі-джампери, бовтаючись в ейфорії на еластичному тросі? 🙂 Дотепність і нестандартні рекламні ходи компанії були гідно оцінені. Сьогодні практично кожна жінка в гардеробі має бюстгальтер з чарівним ефектом пуш ап. Вся реклама продукції була спрямована на чоловіків, а саме – на реакцію сильної статі на пишні жіночі груди в бюстгальтері Wonderbra. У результаті чоловіки задоволені ефектом, а жінки своїми формами, і – ніякої каверзи. Повертаючись до назви топіка “Push up – обман на благо краси” – скоріше не обман, а звичайна хитрість, яких кожна жінка має безліч. Головне, що чоловіки абсолютно не проти.

Додати коментар

Ваш адрес email не будет опубликован.